TBR na maj i Book Haul.

Cześć wszystkim!~

Ostatnio stworzyłam zakładkę pod tytułem ,,Książki, o których marzę." i możecie zauważyć, że trzy pozycje zostały skreślone. 

Wręcz uwielbiam fantastykę i science fiction. Czy to są książki z tych gatunków, czy filmy zazwyczaj zatracam się w tych światach. 
Dlatego właśnie kupiłam trzy książki od Brandona Sandersona: 
  • Z mgły zrodzony
  • Studnia wstąpienia
  • Bohater wieków

Jestem na 8 rozdziale (storna 164/ 669) ,,Z mgły zrodzony" i wydaje mi się, że ta seria to typowa fantastyka. Czytałam takie książki jak ,,Percy Jackson", ,,Harry Potter", ,,Klątwa Tygrysa", ,,W ramionach gwiazd", ,,Dary Anioła" , ,,Diabelskie Maszyny" i wydaje mi się, iż pomimo tego że są w tych książkach elementy irracjonalne to nie jest to fantastyka z krwi i kości :D Te książki, które wymieniłam zaliczają się do kategorii młodzieżowe.

Myślę, że ta seria od Sandersona to moje pierwsze spotkanie z takim odłamem, że tak powiem fantastyki. Czuję się jakbym na nowo zakochiwała się w książkach, jednakże opowiem Wam o ,,Zrodzonym z mgły" za jakiś czas ze szczegółami. 

W maju chciałabym przeczytać: 


Pierwszą część z serii ,,Ostatnie imperium", dokończyć, bo jestem w połowie ,,Chłopaka, który stracił głowę." oraz przeczytać ,,Pakt złodziejki", której jest bardzo ciekawa. Już dawno zakochałam się w okładce, więc mam nadzieję, zawartość tej książki mnie nie rozczaruje. A może z Was ktoś czytał? Jak wrażenia? 

Dodatkowo do końca tego tygodnia muszę przeczytać ,,Zbrodnię i karę", ponieważ to moja następną lektura do szkoły. 

Chciałabym przeczytać wszystkie książki, które widnieją na zdjęciu, ale nie jestem pewna czy dałabym radę zdążyć z ,,Studnią wstąpienia" i ,,Bohaterem wieków", bo jakby nie patrzeć to cegły :D 
No ale, nie czytamy na wyścigi, a będę na spokojnie mogła się zanurzać w tej cudownej i jakże barwnej historii.  
  
A co Wy macie w planach przeczytać w maju? Dajcie znać w komentarzach! 
I jak widzicie u góry na zdjęciu, kupiłam film ,,Gwiezdne wojny", jaka jest Wasza opinia na temat tego filmu? Nie wydaje się Wam, że to w sumie to samo co było tylko lepsze są efekty? 

2 komentarze :

  1. 'Z mgły zrodzony' już czeka na przeczytanie, mam nadzieję, że ta książka będzie świetna, bo tyyyle się o niej nasłuchałam, że jak nie będzie świetna, to się serio wkurzę :D

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to bardzo mi sie podoba, widać że wszytsko jest tam przemyślane. I pomimo tego, że książka jest dość gruba to czyta sie bardzo szybko :)

      Usuń

Recenzje książek Oh... My Book! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka