Nowość na Oh My Book!

Cześć wszystkim! 

    Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć o nowości, która pojawi się na moim blogu :) 
W większości moi znajomi wiedzą, że interesuję się kulturą azjatycką, kulturą koreańską (chodzi o Koreę Południową).
Niektórzy z Was może i słyszeli o specyficznej muzyce, która nazywa się Kpop lub o koreańskich serialach zwanych kdramy lub po prostu koreańskie dramy.

   Jako, że od na prawdę długiego czasu oglądam właśnie te dramy zamierzam pisać o właśnie tych serialach. Może nigdy nie spotkaliście się z tą stroną ekranu, a możliwe, że akurat taka wersja seriali się Wam spodoba, bo muszę powiedzieć, że tematyka jest bardzo różnorodna.
   Istnieją dramy koreańskie, japońskie, chińskie, tajwańskie i prawdopodobnie jeszcze inne, których ja po prostu nie oglądałam. Ja oglądam w większości koreańskie, bo jakoś te mi się najbardziej podobają, jednak moja pierwsza drama była japońska.

   Wiele ludzi może nie podobać się wygląd aktorów lub język, ale do wszystkiego można się przyzwyczaić, jednak oczywiście nie powinno się nikogo zmuszać, bo takim sposobem można komuś coś tylko obrzydzić.

   Gdy zaczynałam oglądać dramy logowałam się na polskie strony z tłumaczeniami. Serdecznie Wam polecam te dwie:

http://www.dramaqueen.pl/

http://drama-online.pl/

   Jednak aktualnie dramy oglądam na angielskojęzycznej stornie, ponieważ tam pojawiają się odcinki szybciej. Ja polecam Wam myasiantv, na której zarówno możecie znaleźć dramy, filmy jak i tv shows.

http://myasiantv.se/


  Polecam Wam zajrzeć na te strony i już niedługo pojawi się post, w którym wymienię kilka dram, które dla mnie zrobiły furorę. Pamiętam jak ja zaczynałam oglądać azjatyckie seriale i nie miałam nikogo kto by mi polecił jakieś dramy. Dlatego mam nadzieję, że moje posty będą dla was, jeśli nie znacie tego typu seriali, wielkim ułatwieniem :)






4 komentarze :

  1. Nie słyszałam jeszcze o takich stronach :o
    Fajnie mieć takie zainteresowanie ja jakos niezbyt unteresuje siebiultiramibinnych krajów :/
    Co do seriali to ja bardzo mało oglądam wiec raczej nie zajrzę.
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest wiele fanów tych seriali w Polsce, jednak są ludzie, którzy o tym w ogóle :) Warto poznać nowe rzeczy ^^

      Usuń
  2. Moja koleżanka jest zakręcona na punkcie Korei i Japonii, więc szepnę jej słówko o Twoim blogu - na pewno się ucieszy ;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, postaram się zaglądać częściej :)
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D Wyszło tyle genialnych dram w te wakacje, że to aż niemożliwe! Jest więc o czym pisać :D
      Dziękuję:)
      Pozdrawiam <3

      Usuń

Recenzje książek Oh... My Book! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka