20. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie

20. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie... Kto się cieszy? :D 


Już od jakiegoś czasu przymierzam się do napisania tego posta, jednak nie potrafiłam zebrać chociaż trzech tytułów książek, które chciałabym tam kupić. Wiadomo przecież, że może na Targach można będzie kupić książki w nieco niższej cenie, niż na co dzień. Co prawda miałam już kilka pozycji, które chciałabym mieć na swojej biblioteczce ale to była raczej zwykła ciekawość jakie te książki są. Jednak na razie wybrałam tylko jedną książkę, po która będę gnać do Krakowa. A jest nią bardzo popularna książka i przez niektórych długo wyczekiwana, czyli ,,Harry Potter i Przeklęte dziecko". 


Jeśli wejdziecie w zakładkę, pt. ,,Książki, o których marzę" znajdziecie tam wiele książek, które chętnie bym przeczytała, ale niekoniecznie sama kupiła. Natomiast ósma część Harrego Pottera to książka, na którą nie czekałam kilka miesięcy, lecz lata. (Jestem taka pdekscytowanaaaaaaa) 

Historia chłopca, który przeżył jest dla moja ulubioną i to tyle. Zwyczajnie kocham Pottera :D Można powiedzieć, że jeśli cokolwiek znajdę na targach związanego z tymi książkami, to raczej to kupię (i nie... to nie jest obsesja!) Do tego książki autorstwa J.K. Rowling to moje dzieciństwo. To coś na prawdę cudownego, że istnieje seria, którą się czytało jako dziecko i nadal śledzi się losy bohaterów, gdy jest się już dorosłą. 

Zapewne odwiedzę jeszcze stoisko wydawnictwa Moondrive, ponieważ w tamtym roku mieli super gadżety no i na ich stoisku zawsze umiem znaleźć książkę dla siebie. Ostatnio jednak nie śledziłam nowych książek tego wydawnictwa, ale może to i nawet lepiej. Będę mogła kupić coś zupełnie nowego :)  

Pewnie dużo czasu spędzę przy stoisku Media Rodzina oraz Galeria Książki :D 
W tym roku nie zamierzam nic planować, poza Harrym, więc mam nadzieję, że będzie to udany wypad i kupię tylko te książki, które potem przeczytam. To moja chyba największa zmora, kupować pełno książek a potem ich nie czytać... Dlatego też, w tym roku mam nadzieję kupić góra pięć książek i może jakieś książkowe gadżety. 
Może wy mi pomożecie? Napiszcie tytuły książek, które powinny mnie zainteresować? :) 

Jeśli ktoś z was będzie na targach i ma ochotę się spotkać dajcie znać w komentarzu :) Ja będę 28 października :) <3

A czy wy macie wybrane już książki, które kupicie na Targach? Mam nadzieję, że się spotkamy w Krakowie! :) 

4 komentarze :

  1. Też będę na targach :-D W tamtym roku kupiłam 7 książek, zobaczymy jak będzie tym razem ;-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, może się rozpoznamy, jeśli złożyłaś formularz zgłoszeniowy bloggera :)
      Całkiem sporo książek, ale wiadomo, że nie zawsze da się oprzeć:D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Złożyłam ;-) Zatem do zobaczenia! ;-)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Recenzje książek Oh... My Book! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka