Nowy szablon i zapowiedź.


Cześć wszystkim!~

Jak widzicie szablon oraz nagłówek są teraz inne. Długo się zastanawiałam czy wybrać ten szablon, ponieważ sporo osób go ma, między innymi moja przyjaciółka i trochę było mi głupio...
#problemymłodzierzy #trudnesprawy

Ten wydaje się mi być najbardziej przejrzysty i po prostu mi się podoba. Więc trudno, od dzisiaj ja również go będę używać. Natomiast nagłówek zrobiłam sama i muszę przyznać, że baardzo mi się podoba. Nawet nie umiałam się zdecydować, który wybrać bo zrobiłam kilka, więc aby pójść samej sobie na kompromis to będę go co jakiś czas zmieniać.

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga Wam również się spodoba i zachęci Was do odwiedzania go częściej.
Co do recenzji, już w piątek pojawi się recenzja dość nietypowej książki, bo poradnika kosmetycznego autorstwa Charlotte Cho.


Charlotte Cho- Sekrety urody Koreanek. Elementarz pielęgnacji
Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Znak literanova

,,W Europie o skórze mówi się głównie w kontekście problemów: zmarszczek i niedoskonałości cery, które trzeba tuszować grubymi warstwami makijażu. Koreanki od dawna wiedzą, że takie podejście prowadzi donikąd. Ich niezwykła metoda kompleksowej pielęgnacji gwarantuje rewelacyjne efekty.

Charlotte Cho na własnym przykładzie obala mit, że idealna cera Koreanek to efekt dobrych genów i udowadnia, że wszystko zależy od właściwej pielęgnacji. W książce przedstawia kilka prostych, ale niezastąpionych sposobów, by raz na zawsze pożegnać się z niedoskonałościami i zachwycić wszystkich promienną, nieskazitelną cerą.




Zapomnij o starzejących się z godnością Francuzkach i osiągnij koreańską perfekcję.



Oczyszczaj, złuszczaj, nawilżaj, regeneruj i lśnij!"

http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,7298,Sekrety-urody-Koreanek-Elementarz-pielegnacji



Zatem do następnego razu (miejmy nadzieję) w piątek! :) 
ps. Zapraszam na mojego snapchata: xxkiniax oraz instagrama, który jest podany w lewym górnym rogu strony :)



2 komentarze :

  1. Nagłówek jest przepiękny i muszę przyznać, że jestem zazdrosna. Ja też chcę taki. Hahaha...
    Pozdrawiam
    http://monicas-reviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie nawet bym zrobiła jeszcze lepszy nagłówek (gdybym umiała)! :)

      Usuń

Recenzje książek Oh... My Book! © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka